لیگ قهرمانان اروپا|صعود سیتیزن‌ها به نیمه نهایی با توقف در خانه اتلتیکو/ زور بنفیکا به لیورپول نرسید

10:36 - 25 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۸۹۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
در شب پایانی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های انگلیسی منچسترسیتی و لیوپرول موفق به صعود به جمع ۴ تیم نهایی شدند.

- شب پایانی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (چهارشنبه) دو دیدار همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ به اتمام رسید که در حساس‌ترین دیدار تیم اتلتیکو مادرید در حالی در استادیوم واندامتروپولیتانو میزبان منچسترسیتی بود که شاگردان سیمئونه با توجه به باخت یک بر صفر در دیدار رفت محکوم به پیروزی در خانه بودند، اما در پایان این جدال مهیج و پر از درگیری توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا شاگردان گواردیولا با کسب این تساوی بدون گل در مجموع با نتیجه یک بر صفر از سد اتلتیکو گذشتند تا سیتیزن‌ها راهی دیدار نیمه نهایی شوند.

در دقایق پایانی این مسابقه البته درگیری میان فیلیپه و فودن پیش آمد و داور به دلیل لگد زدن مدافع اتلتیکو، این بازیکن را با کارت قرمز در دقیقه ۹۳ به بیرون فرستاد.

در بازی همزمان تیم لیورپول باتوجه به پیروزی ۳ بر یک در خانه بنفیکا تصور یک بازی راحت در خانه را داشت، اما بازیکنان بنفیکا با تلاشی ستودنی تا لحظات پایانی موفق شدند در آنفیلد به تساوی ۳ بر ۳ برسند، اما این تساوی هم برای نمیانده پرتغال کافی نبود چرا که شاگردان کلوب با پیروزی ۶ بر ۴ در مجموع دو بازی به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

ابراهیم کوناته ۲۱ و روبرتو فیرمینو ۵۵ و ۶۵ باری لیورپول گلزنی کردند و گل‌های بنفیکا را گونسالو راموس ۳۲، یارمچوک ۷۳ و داروین نونز ۸۲ به ثبت رساندند.

به این ترتیب و طبق قرعه کشی قبلی مرحله نیمه نهایی، لیورپول به مصاف ویارئال می‌رود و منچسترسیتی با رئال مادرید دیدار خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *